سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: نمازهای جمعه در سراسر کشور همواره سعی کرده‌اند امیدآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از ائمه جمعه شهرستان دیر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه، اظهار داشت: از همه کسانی که با نهاد نمازجمعه همکاری دارند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه جایگاه نمازجمعه متعلق به مردم و نظام اسلامی است، افزود: امام جمعه سخنگوی نظام اسلامی و زبان گویای مردم است.

وی بیان کرد: امام جمعه از یک سو برنامه‌ها و خدمات نظام اسلامی و مسؤولان را به اطلاع مردم می‌رساند و از طرفی خواسته‌ها و مشکلات مردم را از طریق سخن‌گاه نمازجمعه به گوش مردم می‌رساند.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای محراب و شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، گفت: آیت الله آل هاشم نماد خدمت بودند و ما نیز باید به ایشان تاسی کنیم.

وی با اعلام اینکه نمازجمعه همواره پاسدار آرمان‌های شهیدان بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه در سراسر کشور همواره سعی کرده‌اند امیدآفرینی کنند و در مقابل یاس آفرینی و سیاه نمایی دشمنان، مردم را به آینده امیدوار و تبلیغات دشمنان را خنثی و با اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی مردم را به نظام خوشبین کنند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: سخن‌گاه نمازجمعه ضمن پاسخگویی به شبهاتی که دشمنان مطرح می‌کنند، در صدد رفع نقایصی که در داخل کشور وجود دارد بر می‌آید.

وی افزود: گاهی اوقات عده‌ای تصور می‌کنند ما فقط امام جمعه هستیم در حالی که در طول هفته پاسخگوی مراجعات و مشکلات مردم و در واقع امام شنبه تا جمعه هستیم.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: با گوش دادن به مشکلات مردم و شنیدن درد و دل‌های آنها و گاهی تماس با مسئولین تلاش می‌کنیم قدمی در رفع مشکلات آنها برداریم که امیدواریم بتوانیم زبان گویای مردم و سخنگوی انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

وی ابراز کرد: مصلاها و نمازهای جمعه نماد وحدت و اقتدار نظام اسلامی و یکی از ابزارهای قدرت نرم نظام اسلامی هستند و اراده مردم در مقابل دشمنان تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha